poniedziałek, 23 stycznia 2017

Woreczki

Moje postanowienie - dbać nie tylko o to CO robię, ale także JAK to pokazuję :) I urządziłam sesję fotograficzną.
Zainspirowałam się różnymi fotografiami znalezionymi w internecie.

Jedne z moich pierwszych woreczków.
Kleiłam na klej do tkanin Pentartu; który polecam do tego typu prac. Zakupiłam go (podobnie jak woreczki) w sklepie Dekoret.
Koronki znalazłam w swoich zbiorach. Koronki są przyszyte.









Wiem, że przy następnych takich pracach muszę pilnować bardziej serwetek - przy klejeniu na tkaninie bardzo łatwo się marszczą (co widać, gdy przyjrzymy się z bliska niektórym zdjęciom).

3 komentarze:

  1. bardzo ładne efekty i bardzo udane zdjęcia:)(jeśli mogę coś zasugerować, fajnie byłoby, gdyby miały większy rozmiar już w poście. ale to tylko luźna sugestia oczywiście :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      co do rozmiaru zdjęć - w przyszłości przy innych postach może wprowadzę zmiany, na razie zostanę przy wersjach minimalistycznych ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...